Priča o pivu

Karlovačka "peta rijeka"

Karlovačka pivovara - zaštitni znak Karlovca

Bogata tradicija proizvodnje piva u Karlovačkoj pivovari seže u 1854. godinu, premda se pivo u Karlovcu proizvodilo i ranije (najstarija isprava koja o tome svjedoči je iz 1779.). Utemeljiteljem pivovare na Dubovcu smatra se barun Nikola Vranyczany koji je izgradio posebnu zgradu za novu pivovaru pod nazivom "Perhovo". 

Osuvremenjivanje proizvodnje u Karlovačkoj pivovari započelo je 1960. godine. S tehnološkim razvojem povećavala se proizvodnja piva; 1971. godišnja proizvodnja iznosila je više od 500.000 hektolitara piva, a do 1985. narasla je na čak 850.000 hektolitara. 

U suradnji s Gradom Karlovcem, Karlovačka pivovara 1984. godine pokrenula je pučku svečanost “Dani piva”. Baš kao i Karlovačka pivovara, ova kulturno-zabavna i gospodarska manifestacija zaštitni je znak Karlovca, a svake godine posjeti je preko 200.000 ljubitelja piva.

Karlovačka pivovara 1992. godine postaje dioničko društvo u vlasništvu svojih zaposlenika, a 1994. godine pivovaru kupuje Lukšić grupa iz Čilea. Od 2003. godine Karlovačka pivovara članica je HEINEKENA, vodećeg europskog proizvođača piva, a prosječna proizvodnja je oko milijun hektolitara piva na godinu.

Da bi osigurala vrhunsku kakvoću proizvoda, Karlovačka pivovara bira najbolje sirovine: vodu, ječam (slad), hmelj i kvasac. Nadopunjujući najviše međunarodne standarde s preko dva stoljeća dugom tradicijom proizvodnje piva u Karlovcu, misija Karlovačke pivovare je proizvodnja piva najviše kakvoće. Potvrda tome su brojna priznanja i nagrade, kao što je primjerice zlatna medalja osvojena na europskom natjecanju piva u Švedskoj 2009. godine ili zlatna medalja u kategoriji lager piva osvojena na prestižnom Monde Selection natjecanju 2011. godine.

Vizija Karlovačke pivovare je postati najboljom pivovarom u Hrvatskoj, predvodeći tržište u održivom razvoju i oslanjajući se na temeljne vrijednosti: poštovanje, užitak, strast za kvalitetom, odgovornost, učinkovitost i otvorenu komunikaciju.

Karlovačka pivovara nudi veliki izbor piva koji zadovoljava razne ukuse brojnih ljubitelja piva u svim prigodama. Ponuda obuhvaća: Karlovačko svijetlo,Karlovačko Radler, Karlovačko Rally (bezalkoholno pivo), Heineken, Gösser Dark, Kaiser, Edelweiss Snowfresh te odnedavno, vrhunski spoj piva i tequile, Desperados.

Jeste li znali...

- da Karlovačko pivo potječe iz Karlovca, grada na četiri rijeke, a pivo proizvedeno u Karlovačkoj pivovari popularno se naziva "peta karlovačka rijeka"?

- da je s udjelom od oko 50 posto u ukupnom izvozu Karlovačka pivovara vodeći hrvatski izvoznik piva? 

- da je Karlovačka pivovara prva na hrvatskom tržištu potrošačima ponudila pivo u limenkama?

-da je Karlovačka pivovara lansiranjem Karlovačko Radlera u ožujku 2011.g. na pivskom tržištu u Hrvatskoj otvorila novu kategoriju proizvoda širem segmentu potrošača.

- da pivo sadrži vitamine B1, B2, B3, B6 te magnezij, kalij, kalcij, željezo i cink? Bogato je ugljikohidratima i bjelančevinama, ali i antioksidansima.

- da je blagotvoran učinak piva prepoznat još u starom Egiptu, gdje je pivo bilo obveznim dijelom obroka graditelja piramida kako bi vratili snagu nakon napornog rada?

- da se u staroj Grčkoj pivo koristilo kao ljekovito sredstvo kod teškoća s mjehurom, protiv glavobolje te za liječenje šećerne bolesti?

Karlovačko svijetlo

Karlovačko je omiljeno pivo, savršeno za uživanje u društvu prijatelja. Ovo svijetlo pivo, s udjelom alkohola od 5 posto, obilježava zlatno-žuta boja i osvježavajuće gorak okus. Posebno je po skladnoj aromi slada i punoći okusa, a dobitnik je brojnih međunarodnih priznanja za kvalitetu. Karlovačko je 2011. osvojilo zlatnu medalju na međunarodnome natjecanju
u kvaliteti Monde Selection u Bruxellesu te tzv. ''pivskog Oskar'' na međunarodnome natjecanju piva u Londonu 2005. godine

Karlovačko Radler

Karlovačko Radler je pitko osvježavajuće piće od svijetlog lakog lager
piva i bezalkoholnog limunova soka s udjelom alkohola od 2 posto. Najbolje ga je konzumirati poslije bavljenja sportom ili tjelovježbom, a i savršen je izbor pića za posebne trenutke zabave, druženja i opuštanja u društvu prijatelja. U portfelju Karlovačke pivovare Karlovačko Radler je od ožujka 2011. godine.

Karlovačko Rally

Karlovačko Rally prvo je hrvatsko bezalkoholno pivo, predstavljeno na tržištu 2004. godine. Karlovačko Rally obilježava bogata pjena, punoća, umjerena gorčina, sladni miris i okus, primjerena svježina i reskost te udio alkohola od 0,5 posto. Karlovačko Rally je izrazito osvježavajuće i uspješno gasi žeđ; predstavlja uspješnu zamjenu za pivo i bezalkoholna pića zbog čega ga mnogi potrošači i koriste.

Heineken

Heineken je vrhunsko premium pivo prepoznatljivo po izvanrednoj kakvoći, postojanoj svježini i zelenom "ruhu". Zelena boca Heinekena znamen je svježine, prirode i života. Heineken pivo prisutno je u preko 170 zemalja, jedinstvenog je okusa i kakvoće koja traje od 1873. godine. Heineken duguje  jedinstven okus posebnoj vrsti kvasca, a osobita zlatna boja plod je odabrane vrste ječma